B2B-markkinoinnin kumppani

TEEMME MARKKINOINTIA, JOTA ASIAKKAASI HALUAVAT NÄHDÄ

Tehtävämme on tehdä yrityksestäsi suosittu, koska vain sen avulla markkinointi voi tuoda yrityksellesi lisää kauppaa. Jotta yritys voi olla suosittu, sen pitää ensin olla kiinnostava. Tehdään kiinnostavaa markkinointia, jota asiakkaasi rakastavat.

Vielä yksi juttu: meillä ei ole määräaikaisia sopimuksia. 
OTETAANKO NOPEA 5 MIN PUHELU

MIKÄ MÄTTÄÄ

Paljon huonoja liidejä, vähän myynnillisiä tuloksia.
79 prosenttia liideistä ei koskaan osta sinulta mitään. (*lähde: MarketingSherpa)

Asiakkaan kulkemassa B2B-ostopolussa myyjien rooli on vain 17 prosenttia - yksi myyjä saa aikaa vain 5-6 prosenttia. Loput 83 prosenttia tulee tiedonhausta (45%), sisäisistä palavereista päättäjäkunnan kanssa ja muista töistä (38%). (*lähde: Gartner)

Näitä faktoja vasten yrityspäättäjän pitää peilata oman yrityksensä markkinointia. 

Markkinoinnin tulokset pitää näkyä yrityksen liikevaihdossa ja sen kehittymisessä, ei liidien määrässä, etusivun liikenteen määrässä tai uutiskirjeen tilaajissa. Kuten statistiikka sen kertoo, niistä ei hyötyä ole.
Ja tähän yritysten pitää tehdä muutos. 

MARKKINOINTIA JOKA KIINNOSTAA

Mitäänsanomattoman markkinoinnin vastakohta.
Markkinointia pitää mitata myyntilähtöisesti. Myyntiä saadaan, kun asiakkaat kokevat saavansa ratkaisun ongelmaansa. 

Ratkaisu markkinoinnin ongelmiin on käsittämättömän monimutkainen asia: 
Meidän pitää miellyttää asiakkaita ja olla kiinnostavia!

Kun olet asiakkaillesi oikeasti relevantti, kiinnostava ja vieläpä arvokas, asiakkaat tulevat itse luoksesi. He haluavat saada palvelua juuri sinulta, ei kilpailijoiltasi. Tällöin sinä olet voittaja.
Ole suosittu asiakkaittesi keskuudessa. Ole ratkaisu heidän ongelmiinsa. Ole läsnä, kun sinua tarvitaan (älä tyrkytä!!). Tee itsesi tarpeelliseksi.

Silloin markkinointi toimii ja myynti on kivaa.

MIKSI ME?

Ammattitaito, intohimo ja auttamisen halu.
Toivottavasti olet huomannut, että olemme valtaosan kanssa eri mieltä siitä, miten markkinointia pitäisi tehdä. Meillä on selkeä näkemys siitä, miten ihmiset saadaan luottamaan markkinointiimme, jolloin tulokset näkyvät myyntiluvuissa. 

Markkinoinnin logiikkamme on selitettävissä maalaisjärjellä ja keittiöpsykologin tunneälyllä (pienellä akateemisella twistillä) mutta ennen kaikkea myös kovalla datalla. 

Me autamme sinua, jos koet, että nykyinen markkinointi ei enää riitä.
Me teemme töitä, jotta te menestytte. Vain se on avain pitkäikäiseen yhteistyöhön.
PIDETÄÄN PALAVERI JA KERROMME TARKEMMIN

TÄTÄ JA VÄHÄN ENEMMÄN

Helppo, joustava ja konkreettinen.
  1. Suunniteltua markkinointia 365 päivänä vuodessa
  2. Tiimin ammattilaisia markkinoinnin eri osa-alueilta
  3. Tietoa markkinoinnin uusimmista käänteistä
  4. Opetusta markkinoinnin ammattimaisesta toteuttamisesta
  5. Joustavaa konsultointia, sparrausta ja aitoa kumppanuutta
  6. Ammattimaista somemarkkinointia eri kanavissa
  7. Hakukonemarkkinointia Googlessa
  8. Tekstisisältöjä äidinkielen ammattilaisen kynästä
  9. Verkkosivustoja ja koodausta toiveiden ja tarpeiden mukaan
  10. Graafikon palvelut aina käytettävissä
Tätä helpommaksi markkinointityö ei voi mennä. 

FIKSU PROSESSI 

Vain loputon testaus on avain menestykseen.
Kun aloitamme yhteistyön kanssanne, tutustumme aluksi teihin sekä asiakkaisiinne. Tärkeää on tehdä lähtötilanneanalyysi hyvin, jotta pystymme taklaamaan ongelmakohdat ja pullonkaulat heti kättelyssä. 

Kun meillä on teistä, vahvuuksistanne, heikkouksistanne ja asiakkaistanne selkeä käsitys, lähdemme tekemään strategianne ja tavoitteidenne mukaista toimintasuunnitelmaa.  

Toimintasuunnitelman laatimisen jälkeen alamme toteuttaa sitä 2–4 viikon jaksoissa, jotta fokus pysyy siinä, mitä yhdessä tehdään. Toimintasuunnitelman pohjalta tiedätte, mitä tehdään, milloin ja miksi.

Pidämme vähintään kerran kuussa palaverin, jossa katsomme edellisten viikkojen tulokset ja suunnittelemme, mitä tulevina viikkoina tehdään.
Ja tätä prosessia analysoidaan, testataan ja optimoidaan koko ajan, päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Paremmat tulokset tulevat vain, kun asioita tehdään systemaattisesti ja analyyttisesti.

KENET ME HALUAMME

We want you!
Jotta voimme yhdessä onnistua, pitää onnistumiselle olla pohja kunnossa. 

Pohja ei tarkoita sitä, että yritykselläsi täytyy olla miljoonia rahaa tai olet jo "valmis". Meille pohja tarkoittaa sitä, että yrityksesi mindset on kunnossa.

Tämä tarkoittaa suomeksi, että:

- Haluat kehittää yritystäsi paremmaksi 
- Haluat, että asioita hoidetaan ammattimaisesti
- Haluat, että asioista keskustellaan avoimen suorasti
Meidän tehtävämme on totta kai tuottaa tuloksia, se on realiteetti. Sen lisäksi meidän tehtävämme on helpottaa arkeasi.

Me autamme. Ota yhteyttä, pidetään palaveri ja katsotaan teidän tilannettanne tarkemmin.
Digitoimisto Innovators’ Club 

Y-tunnus: 2808050-8
Tietosuojaseloste 

© Digitoimisto Innovators’ Club 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram