LinkedIn-markkinointi

KESKITY TEHOKKAISIIN TOIMENPITEISIIn

OTA YHTEYTTÄ!
LinkedIn on somekanavana parhaimmillaan B2B-markkinoijan taivas. LinkedIn antaa äärimmäisen hyvät kohdennusvaihtoehdot maksettua mainontaa varten, mutta markkinointi onnistuu alustalla tehokkaasti myös ilmaiseksi.
LinkedIn on markkinointikanavana erittäin monipuolinen, mutta alusta vaatii markkinoijalta oikeita peliliikkeitä onnistumista varten. LinkedIn on somekanavista kallein, mutta toisaalta yrityksensä arvon tuntevalle ja loistavia tuloksia haluavalle panostus kannattaa varmasti – kunhan viivan alle jää enemmän rahaa.
TIESITKÖ?
LinkedInillä on noin 744 miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti
LinkedInissä on yli 200 keinoa kohdentaa mainontaa
94 % ostoprosesseista alkaa digikanavista
57 % LinkedInin käyttäjistä käyttää kanavaa älypuhelimellaan
Tyytyväisiä asiakkaitamme somemarkkinoinnissa:
”Saimme kolmen kuukauden Facebook- ja Instagram-markkinoinnilla rahat takaisin 17,2-kertaisesti. Kampanjoiden aikana saimme rahat takaisin parhaimmillaan 32,78-kertaisesti mainosbudjettiimme nähden.”
HANNU LAUKKANEN, MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ, KURESTORE

LINKKARI-MARKKINOINTI

B2B-markkinoinnin kunkku.
Kaikkien B2B-yritysten tulisi olla LinkedInissä läsnä tavalla tai toisella. Koska LinkedInin tarjoamat mahdollisuudet ovat monipuoliset, kannattaa todella arvioida, millainen strategia juuri sinun yrityksellesi sopii. Jokainen yritys on omanlaisensa yksilö, joten myös markkinointi kannattaa muokata juuri oman yrityksesi näköiseksi.
Kerro meille nykyisestä tilanteestasi, ja arvioimme todella nopeasti, miten voimme yhdessä saada parhaat tulokset LinkedInin avulla!

TULOKSET FACESTA

Myynti on se mikä kannattaa.
Facebookin kautta olemme saaneet parhaat tuloksemme kaikista digimarkkinointikanavista sekä itsellemme että myös asiakkaillemme. Panostamme myös itse varsin suurella budjetilla Facebookin, koska sitä kautta saamme hyviä tarjouspyyntöjä kuukausittain.

Verkkokauppa-asiakkaillemme saamme pääsääntöisesti myyntiä aikaan yli 9-kertaisesti mainosbudjettiin nähden kuukausittain. B2B- ja palvelumyynnissä kerroin vaihtelee 4-10 välillä riippuen asiakkaan myyntistrategiasta, haetaanko myyntiä aggressiivisesti vai katekeskeisesti. 

Jos Facebook-markkinointi kiinnostaa vähääkään, ota meihin yhteyttä ja katsotaan, että sopiiko Facebook-markkinointi sinun yrityksellesi.
Jos Facebook-markkinointi kiinnostaa vähääkään, ota meihin yhteyttä ja katsotaan, että sopiiko Facebook-markkinointi sinun yrityksellesi.
Pyydä tarjous

TEE LINKKARIA OIKEIN

Ota Linkkarista ilo irti.
Kuten sanottu, LinkedInissä voi onnistua myös ilman maksettua mainontaa. Miten siis markkinoida LinkedInissä oikein?
LinkedIn-markkinointia varten sinun tulee ymmärtää yrityksesi kohderyhmän liikkeitä ja haluja. Missä kanavissa kohderyhmäsi kuluttavat sisältöjä? Millaisia sisältöjä ne kuluttavat? Teit LinkedInissä millaista markkinointia tahansa, tärkeintä on, että näyt oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Haluatko LinkedInistä kaiken irti myynnillisesti?
KYSY LISÄÄ!
Digitoimisto Innovators’ Club 

Y-tunnus: 2808050-8
Tietosuojaseloste 

© Digitoimisto Innovators’ Club 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram