Anna meidän auttaa!
Vastaamme viestiisi 24 tunnin kuluessa.




    Demand Generation = Kysynnän luominen

    Mietipä miltä tuntuisi, jos yrityksesi olisi aina se ensimmäinen vaihtoehto […]

    Lue lisää

    Lisää yhteydenottoja, lisää tapaamisia, lisää myyntiä

    "Asetimme kampanjan tavoitteeksi vähintään 15 presales-puhelua. Tuo tavoite täyttyi alle viikossa, ja lopulta niitä tuli 40 kappaletta – tavoite ylittyi siis yli 166 prosentilla." – Joel Huotari, myyntijohtaja, ISEC Oy 

    Jos teille tehtäisiin syksyllä myyntikampanja, niin kuulostaisiko edellä mainittu tavoiteylitys hyvältä? Syksy on suurimmalle osalle B2B-yrityksistä vuoden tärkein myyntisesonki, jota ei todellakaan kannata jättää välistä. Nyt laitetaan syksyn myyntitavoitteet uusiksi!

    Ps. saat palvelumme tyytyväisyystakuulla.

    Konkretia

    Palvelumme optimoidaan asiakaskohtaisesti tilanteen ja tarpeiden mukaan. Syksyn yhteistyö sisältää muun muassa seuraavat asiat:

    Myyntiviestinnän Workshop: luomme yhdessä selkeät myyntiviestinnän kilpailuedut, jotka mahdollistavat huipputulokset 
    Verkkosivustosi konversio-optimointi: optimoimme verkkosivustosi siten, että verkkosivuston vierailijat ottavat sinuun yhteyttä
    Verkkosivustosi hakukoneoptimointi: optimoimme verkkosivustosi niin, että verkkosivustosi löytyy ilmaiseksi paremmin Googlesta ja Google Ads -mainonta on edullisempaa
    Verkkosivustosi analytiikkatyökalujen asennus ja käyttöönotto: asennamme ja otamme käyttöön verkkosivuston analytiikat, jotta voimme optimoida saatuja tuloksia
    Google Ads -mainonta: mainostamme Googlessa niillä asiakkaiden tekemillä hakutermeillä, joilla on suurin vaikutus yhteydenottojen määrään ja laatuun
    Meta-mainonta: mainostamme Metan kanavissa, koska Metalla on todella hyvä konversiokohdennus potentiaalisiin asiakkaisiin myös B2B-myynnissä
    LinkedIn-mainonta : Emme halua olla käyttämättä B2B-mainonnan tehokkainta työkalua eli Linkkarin kohdennusta - sen avulla saamme päättäjät kiinni todella tehokkaasti
    Suorat yhteydenotot potentiaalisiin asiakkaisiin sähköpostitse: käännämme jokaisen kiven, jotta asiakas saa meistä parhaimman arvon - sen takia emme siis unohda suoriakaan yhteydenottoja 
    Mahdolliset muut kampanjat ja tapahtumat: jos olet menossa syksyllä erilaisiin yritystapahtumiin, otamme nekin ehdottomasti huomioon koko markkinointipaletissamme

    Yhteistyömme aikana yritykselläsi on käytössä koko tiimimme osaaminen alkaen verkkosivuston koodaamisesta graafiseen suunnitteluun, sisällöntuotantoon, somemarkkinointiin, maksettuun mainontaan, sähköpostimarkkinointiin ja muuhun markkinoinnin suunnitteluun asti.

    Kenelle palvelumme sopii?
    Palvelumme sopii sinulle erityisen hyvin,
    jos yrityksesi tekee B2B-myyntiä (pakollinen)
    jos yrityksesi hakee kasvua
    jos yrityksellesi otollisin myyntisesonki ajoittuu syyskaudelle
    jos tuntuu, että tämänhetkinen myyntisuppilosi ei ole tarpeeksi suuri
    jos asiakkaidesi päätöksenteko on hidasta ja ostoprosessit pitkittyvät.

    Tämä on tehty sinulle helpoksi. Projekti rajataan koskemaan vain loppuvuotta 2023, jonka aikana ehdit nähdä, mistä Innovators' Club on tehty jos etsit pitkäaikaista kumppania, jatkamme yhteistyötä totta kai mielellämme. 

    Saat tiimimme käyttöösi tyytyväisyystakuulla. Tämä tarkoittaa, että jos et ole tyytyväinen ensimmäiseen kuukauteen, voit perua yhteistyömme kertalaakista.

    Haluatko kuulla, miten projektii toimii yrityksesi kanssa?

    Tulosta on TEHTY

    "Voin hyvinkin suositella Innovators’ Clubia muille kasvumarkkinointiosaamista kaipaaville yrityksille. Innovators' Clubin toiminnassa näkyy vankka osaaminen, reagointinopeus sekä laaja näkemys tämän päivän kasvumarkkinointiin. Metatavulle palvelu on ainakin ollut spot on.”
    Mikko Lampi
    liiketoiminta- ja kehitysjohtaja, Metatavu
    "Yhteydenottojen määrä on kasvanut ja pystymme palvelemaan paremmin niin nykyisiä ja uusiakin asiakkaitamme. Olemme erittäin tyytyväisiä!"
    Jyrki Pasanen 
    CEO, Podcastory
    "Olemme saaneet hiottua kuviomme Innovators' Clubin kanssa oikein selkeiksi, ja myös tuloksia näkyy. Myös tulevaisuuden varalle on jo mietitty uusia suunnitelmia. Voimme suositella heitä mielellämme myös muille kasvumarkkinointiosaamista kaipaaville.”
    Suvi Espinoza
    CEO, Matchers

    Näin saamme sinulle UUSIA ASIAKKAITA

    "Teimme keväällä uudenlaisen myyntikampanjan, joka ylitti tavoitteen 175 prosenttisesti. " – Jyrki Pasanen, CEO, Podcastory Oy

    Tulokset eivät tule itsestään. Me ajattelemme markkinoinnista hieman eri tavalla kuin useimmat. Lähtökohtamme on, että meidän pitää ymmärtää, mitä loppuasiakas ratkaisussasi arvostaa, mitä ongelmaa hän on ratkaisulla poistamassa ja miten me voimme luoda sellaista markkinointia, joka herättää kohderyhmän kiinnostuksen ja ostohalut. Helposti sanottu, mutta tämä vaatii paljon asioita toimiakseen.

    Tuloksien saamiseksi meidän pitää löytää se kulma viestinnässä, joka saa kohderyhmän liikkeelle. Tätä testataan muun muassa erilaisilla kampanjoilla, eli teemme kymmenittäin toisistaan erilaisia testejä, joita optimoidaan saatujen tulosten mukaan. Näin löydämme kohderyhmän kannalta resonoivimmat mainokset ja viestinnän kärjet. Tässä lajissa aktiivisuus, analysointi ja optimointi ovat niitä avaintekijöitä, joilla tuloksia saadaan aikaan.

    Toinen äärimmäisen tärkeä asia on viestinnän kohdistaminen: koko kohderyhmää et saa kiinni vain yhdellä kanavalla. Senpä takia verkkoja pitää laskea vesille useita, jotta saamme kohderyhmäsi kokonaisuudessaan kiinni. Sen lisäksi, että kohderyhmä tavoitetaan, sitä täytyy puhutella useita kertoja päätöksen aikaansaamiseksi – tutkimuksen mukaan asiakkaan päätöksentekoon tarvitaan jopa 9–12 kontaktikertaa.

    Palvelumme avulla sinun ei tarvitse huolehtia näistä asioista. Me teemme, suunnittelemme ja ehdotamme, sinä päätät. Käymme jo tarjousvaiheessa läpi tavoitteet ja toimenpiteet, jotka ohjaavat tekemistä syksyn myyntisesongilla. Näin yhteistyö on selkeää ja päämäärätietoista.

    Kuulostaa ihan hyvälle, eikö? 

    SYksyn myyntisesonkia ei kannata missata

    Monien B2B-yritysten tärkein myyntisesonki on syksy. Sesonkia ei siis kannata missään nimessä pilata sillä, että verkot jätetään laittamatta vesille jo alkusyksystä, koska syyskuu on monille se tärkein yksittäinen myyntikuukausi. Marraskuussa syksyn myyntisesonkia ei enää vaikuta haikailla.

    Muista, että emme sido sinua mihinkään – jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun ensimmäisen kuukauden aikana, sinulla on täysi oikeus peruuttaa projekti.
    "Jätä minulle soittopyyntö tai soita vaikka heti! Pidetään lyhyt 5 minuutin puhelu, jossa saat tietää kaiken olennaisen projektista tiiviissä paketissa."




      PINJA IKONEN
      Account manager
      etunimi@innoclub.fi
      +358 50 4328175

      YHTEYSTIEDOT

      +358 45 137 3886
      contact@innoclub.fi
      All rights reserved 2024