Somemarkkinoinnilla kaikki tehot irti

Facebook - Instagram - LinkedIN

OTA YHTEYTTÄ!
Facebook, LinkedIn ja Instagram ovat sosiaalisen median kanavia, joista löydät suurimman osan 18–65-vuotiaista suomalaisista.

Instagram on Facebookin omistuksessa, joten mainontaa tehdään molempiin kanaviin saman työkalun avulla. Tämä tarkoittaa sitä, että somemarkkinointi näissä kanavissa on vaivatonta ja todella tehokasta.
Oli kyseessä sitten B2B- tai B2C-myyntiä harjoittava yritys, tehokkaampaa komboa tuottavaan digimarkkinointiin saa hakea.
TIESITKÖ?
Facebookilla on 2,5–2,8 miljoonaa suomalaista käyttäjää
Instagramissa suomalaisia taas on 1,6 miljoonaa – ja luku vain kasvaa
94% ostoprosesseista alkaa digikanavista
74% hyvätuloisista ihmisistä käyttää Facebookia - luku LinkedIniä kovempi
Tyytyväisiä asiakkaitamme somemarkkinoinnissa:
”Saimme kolmen kuukauden Facebook- ja Instagram-markkinoinnilla rahat takaisin 17,2-kertaisesti. Kampanjoiden aikana saimme rahat takaisin parhaimmillaan 32,78-kertaisesti mainosbudjettiimme nähden.”
HANNU LAUKKANEN, MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ, KURESTORE

FACEBOOK-MARKKINOINTI

Digimarkkinointi on täällä.
Facebookilla on eri lähteiden mukaan 2,5–2,8 miljoonaa suomalaista käyttäjää.
Facebook-markkinoinnissa olennainen tekijä on dataan perustuva optimointi, jota luodaan Facebook-pikselillä. Toinen tärkeä seikka on, että Facebookin monimutkaiset algoritmit vaativat maksettua mainontaa, jotta alustalta saadaan varmasti tuloksia. Facebookissa markkinointiin on olemassa strategioita sekä B2B- että B2C-myyntiä tekeville yrityksille: jokaisen yrityksen kannattaisi siis olla Facebookissa aktiivisesti läsnä.
Innovators’ Club auttaa sinua mielellään saamaan Facebook-markkinoinnista kaikki tehot irti!
LUE LISÄÄ FACEBOOK-MARKKINOINNISTA

INSTAGRAM-MARKKINOINTI

Digimarkkinoinnin tulevaisuus.
Instagramia käyttää jo noin 1,6 miljoonaa suomalaista, ja luku vain kasvaa päivä päivältä. Facebookin tavoin myös Instagramissa on oleellista tehdä maksettua mainontaa normaalin sometuksen lisäksi, sillä sen avulla markkinointi saadaan suunnattua juuri sille potentiaalisimmalle kohderyhmälle.
Perusta yrityksellesi välittömästi Instagram-tili, jos sellaista ei vielä ole. Sen avulla nimittäin saat lisää potkua myyvään markkinointiin.
Me autamme Instagram-tilisi markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
LUE LISÄÄ INSTAGRAM-MARKKINOINNISTA

LINKEDIN-MARKKINOINTI

B2B-markkinoinnin koti.
LinkedIn on verkostoitumiseen ja työelämän polttaviin puheenaiheisiin keskittyvä somealusta, mikä tarkoittaa, että oikein käytettynä se on B2B-markkinoijan taivas. Monipuolisten mahdollisuuksien vuoksi markkinointimenestystä haluavan B2B-yrityksen olisi suotavaa olla palvelussa läsnä.

LinkedIn antaa äärimmäisen hyvät kohdennusvaihtoehdot mainontaa varten, mutta markkinointia voi tehdä alustalla tehokkaasti myös maksutta. Strategiavaihtoehtoja on siis useita, ja vaatiikin taitoa tunnistaa, millainen niistä on yrityksellesi paras.
Anna meidän auttaa, ja digimarkkinointisi alkaa tuottaa tuloksia vauhdilla.
LUE LISÄÄ LINKEDIN-MARKKINOINNISTA
Digitoimisto Innovators’ Club 

Y-tunnus: 2808050-8
Tietosuojaseloste 

© Digitoimisto Innovators’ Club 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram