Sisällöntuotanto: videot & tekstit

Sisällöntuotanto tekee eron muihin.

Sisällöntuotanto: videot & tekstit

Sisällöntuotanto tekee eron muihin.

Ihmiset ostavat tarinoita

Ja niin se on ollut aina – myös omat kokemukset puoltavat tätä. Eräs asiakas kysyi minulta: “tiedätkö miksi olet täällä tänään?” Yleensä, kun tällaista kysytään, olen täysin hiljaa ja kuuntelen. Asiakas sanoi: “syy on siinä, että sinulla oli se video kotisivuillasi!” Tämä asiakas on edelleen yksi parhaimmista asiakkaistamme – niin myynnillisesti kuin muutenkin.

Ihmiset ostavat tarinoita

Ja niin se on ollut aina – myös omat kokemukset puoltavat tätä. Eräs asiakas kysyi minulta: “tiedätkö miksi olet täällä tänään?” Yleensä, kun tällaista kysytään, olen täysin hiljaa ja kuuntelen. Asiakas sanoi: “syy on siinä, että sinulla oli se video kotisivuillasi!” Tämä asiakas on edelleen yksi parhaimmista asiakkaistamme – niin myynnillisesti kuin muutenkin.

Videotuotanto

  • Referenssivideot
  • Mainosvideot
  • Asiantuntijavideot
  • Ilmakuvaus

Tekstituotanto

  • Blogitekstit
  • PowerPointit
  • Kotisivun tekstit
  • Mainostekstit

Videotuotanto

  • Referenssivideot
  • Mainosvideot
  • Asiantuntijavideot
  • Ilmakuvaus

Tekstituotanto

  • Blogitekstit
  • PowerPointit
  • Kotisivun tekstit
  • Mainostekstit

“Ihmiset haluavat kuluttaa tarinoita eri muodoissaan – kuvina, teksteinä ja videoina.”

“Ihmiset haluavat kuluttaa tarinoita eri muodoissaan – kuvina, teksteinä ja videoina.”

Mitä sisältöä sinun kannattaisi tehdä?

Jokaisella yrityksellä kannattaa olla itsestään yritysvideo, jotta potentiaalinen asiakas voisi helpolla ja nopealla tavalla saada yrityksestä hyvän käsityksen.

Kun sinulla on yritysvideo, sen jälkeen sinun pitää kysyä itseltäsi: mitä asiakkaasi haluaisivat kuulla? Mitä kysymyksiä asiakkaillasi pääsääntöisesti on? Helpoin tapa kehittää sisältöaiheita on vastata asiakkaiden yleisimpiin kysymyksiin. Kun vastaat asiakkaiden kysymyksiin, anna samalla neuvoja ja vinkkejä kuinka asiakas voi saavuttaa kyseisiä asioita helpommin tai paremmin.

Mitä sisältöä sinun kannattaisi tehdä?

Jokaisella yrityksellä kannattaa olla itsestään yritysvideo, jotta potentiaalinen asiakas voisi helpolla ja nopealla tavalla saada yrityksestä hyvän käsityksen.

Kun sinulla on yritysvideo, sen jälkeen sinun pitää kysyä itseltäsi: mitä asiakkaasi haluaisivat kuulla? Mitä kysymyksiä asiakkaillasi pääsääntöisesti on? Helpoin tapa kehittää sisältöaiheita on vastata asiakkaiden yleisimpiin kysymyksiin. Kun vastaat asiakkaiden kysymyksiin, anna samalla neuvoja ja vinkkejä kuinka asiakas voi saavuttaa kyseisiä asioita helpommin tai paremmin.

Video vai teksti?

Kun katsot somekanavia ja niissä olevia sisältöjä, videoiden määrä on kasvanut räjähdysmäisesti – ja se tulee jatkumaan. Facebook on ilmoittanut, että se suosii kokoajan enemmän ja enemmän videoita. Sama asia on käynnissä myös Instagramissa – videot syrjäyttävät tekstien ohella myös kuvat.

Mutta.

Google ei ymmärrä vielä videoiden sisältöjä eli esimerkiksi blogien yhteydessä olevat videot kannattaa avata myös tekstinä, jotta Google osaa arvostella blogisi kunnolla ja saat sen avulla näkyvyyttä. Muutaman vuoden päästä tekstiä ei enää tarvita samalla tavalla kuin nyt, mutta edelleen tekstiä tarvitaan blogissa ja kotisivuilla.

Somekanavissa videot ovat ylivoimaisia asiakashankinnassa ja tämä trendi tulee jatkumaan.

Video vai teksti?

Kun katsot somekanavia ja niissä olevia sisältöjä, videoiden määrä on kasvanut räjähdysmäisesti – ja se tulee jatkumaan. Facebook on ilmoittanut, että se suosii kokoajan enemmän ja enemmän videoita. Sama asia on käynnissä myös Instagramissa – videot syrjäyttävät tekstien ohella myös kuvat.

Mutta.

Google ei ymmärrä vielä videoiden sisältöjä eli esimerkiksi blogien yhteydessä olevat videot kannattaa avata myös tekstinä, jotta Google osaa arvostella blogisi kunnolla ja saat sen avulla näkyvyyttä. Muutaman vuoden päästä tekstiä ei enää tarvita samalla tavalla kuin nyt, mutta edelleen tekstiä tarvitaan blogissa ja kotisivuilla.

Somekanavissa videot ovat ylivoimaisia asiakashankinnassa ja tämä trendi tulee jatkumaan.

 

Jotta voit myydä enemmän, pitää sinun näkyä potentiaalisesten asiakkaittesi ympärillä.

Suomalaisten yritysten perisynti on aggressiivis-passiivinen odottaminen – odotetaan, että asiakas tulee itse ostamaan ilman, että yrityksen tarvitsisi tehdä asialle mitään. Vaikka yrityksen tuote olisi kuinka hyvä tahansa, ei hyväkään tuote myy itse itseään. Yrityksen on pakko näkyä, jotta tuotetta saadaan myydyksi.

Lopeta odottaminen ja myy enemmän!

Psst. kartoitus ei sido sinua mihinkään, mutta sen avulla saat varmasti arvokasta tietoa siitä, miten voit entisestään kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi.

Kartoitus voidaan tehdä joko perinteisen tapaamisen kautta tai sitten etäpalaverina.

Jotta voit myydä enemmän, pitää sinun näkyä potentiaalisesten asiakkaittesi ympärillä.

Suomalaisten yritysten perisynti on aggressiivis-passiivinen odottaminen – odotetaan, että asiakas tulee itse ostamaan ilman, että yrityksen tarvitsisi tehdä asialle mitään. Vaikka yrityksen tuote olisi kuinka hyvä tahansa, ei hyväkään tuote myy itse itseään. Yrityksen on pakko näkyä, jotta tuotetta saadaan myydyksi.

Lopeta odottaminen ja myy enemmän!

Psst. kartoitus ei sido sinua mihinkään, mutta sen avulla saat varmasti arvokasta tietoa siitä, miten voit entisestään kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi.

Kartoitus voidaan tehdä joko perinteisen tapaamisen kautta tai sitten etäpalaverina.