Anna meidän auttaa!
Vastaamme viestiisi 24 tunnin kuluessa.




    Demand Generation = Kysynnän luominen

    Mietipä miltä tuntuisi, jos yrityksesi olisi aina se ensimmäinen vaihtoehto […]

    Lue lisää

    LISÄÄ YHTEYDENOTTOJA, LISÄÄ TAPAAMIsia, lisää MYYNTIÄ

    Taloustilanteesta johtuen juuri nyt on tärkeämpää kuin koskaan varmistaa, että syksyn myyntiverkot on laitettu vesille – ja ennen kaikkea oikeisiin paikkoihin. Tarkasti kohdentamamme markkinoinnin avulla yrityksesi saa lisää yhteydenottoja ja myyjät saavat lisää palavereita kalentereihinsa. Uusia asiakkaita ei saada odottelemalla, vaan niitä saadaan tekemällä.

    Tehdään syksyn myyntisesongista menestys!

    Näin saamme sinulle UUSIA ASIAKKAITA

    "Asetimme kampanjan tavoitteeksi vähintään 15 presales-puhelua. Tavoite täyttyi ensimmäisen viikon aikana, ja niitä tuli lopulta 40 kappaletta – alkuperäinen tavoite ylittyi siis yli 166 prosentilla." – Joel Huotari, myyntijohtaja, ISEC Oy

    Tulokset eivät tule itsestään. Me ajattelemme markkinoinnista hieman eri tavalla kuin useimmat. Lähtökohtana on ymmärtää, mitä loppuasiakas ratkaisussasi arvostaa, mitä ongelmaa hän on ratkaisulla poistamassa ja miten me voimme luoda sellaista markkinointia, joka herättää kohderyhmän kiinnostuksen ja ostohalut. Helposti sanottu, mutta tämä vaatii paljon asioita toimiakseen.

    Tuloksien saamiseksi meidän pitää löytää se kulma viestinnässä, joka saa kohderyhmän liikkeelle. Tätä testataan muun muassa erilaisilla kampanjoilla, eli teemme kymmenittäin toisistaan erilaisia testejä. Näin löydämme kohderyhmän kannalta resonoivimmat mainokset ja viestinnän kärjet. Tässä lajissa aktiivisuus, analysointi ja optimointi ovat niitä avaintekijöitä, joilla tuloksia saadaan aikaan.

    Toinen äärimmäisen tärkeä asia on viestinnän kohdistaminen: koko kohderyhmää et saa kiinni vain yhdellä kanavalla. Senpä takia verkkoja pitää laskea vesille useita, jotta saamme kohderyhmäsi kokonaisuudessaan kiinni. Sen lisäksi, että kohderyhmä tavoitetaan, sitä täytyy puhutella useita kertoja päätöksen aikaansaamiseksi – asiakkaan päätöksentekoon voidaan tarvitaan jopa 9–12 kontaktikertaa.

    Palvelumme avulla sinun ei tarvitse huolehtia näistä asioista. Me teemme, suunnittelemme ja ehdotamme, sinä päätät. Käymme jo tarjousvaiheessa läpi tavoitteet ja toimenpiteet, jotka ohjaavat tekemistä syksyn myyntisesongilla. Näin yhteistyö on selkeää ja päämäärätietoista.

    Kuulostaa ihan hyvältä, eikö? 

    Tulosta on TEHTY

    "Voin hyvinkin suositella Innovators’ Clubia muille kasvumarkkinointiosaamista kaipaaville yrityksille. Innovators' Clubin toiminnassa näkyy vankka osaaminen, reagointinopeus sekä laaja näkemys tämän päivän kasvumarkkinointiin. Metatavulle palvelu on ainakin ollut spot on.”
    Mikko Lampi
    liiketoiminta- ja kehitysjohtaja, Metatavu
    "Yhteydenottojen määrä on kasvanut ja pystymme palvelemaan paremmin niin nykyisiä ja uusiakin asiakkaitamme. Olemme erittäin tyytyväisiä!"
    Jyrki Pasanen
    CEO, Podcastory
    "Olemme saaneet hiottua kuviomme Innovators' Clubin kanssa oikein selkeiksi, ja myös tuloksia näkyy. Myös tulevaisuuden varalle on jo mietitty uusia suunnitelmia. Voimme suositella heitä mielellämme myös muille kasvumarkkinointiosaamista kaipaaville.”
    Suvi Espinoza
    CEO, Matchers

    Konkretia

    Palvelumme optimoidaan asiakaskohtaisesti tilanteen ja tarpeiden mukaan. Syksyn yhteistyö sisältää muun muassa seuraavat asiat:

    Myyntiviestinnän Workshop: luomme yhdessä selkeän myyntiviestinnän ja löydämme kilpailuedut, jotka mahdollistavat huipputulokset.
    Verkkosivustosi konversio-optimointi: optimoimme verkkosivustosi siten, että verkkosivuston vierailijat ottavat sinuun yhteyttä.
    Verkkosivustosi hakukoneoptimointi: optimoimme verkkosivustosi niin, että verkkosivustosi saa parempia ja monipuolisempia hakukonetuloksia Googlesta. Silloin myös Google Ads -mainonta on edullisempaa.
    Verkkosivustosi analytiikkatyökalujen asennus ja käyttöönotto: asennamme ja otamme käyttöön verkkosivuston analytiikat ja muut tarpeelliset työkalut, jotta markkinoinnista saadaan kohdennetumpaa, voimme tutkia potentiaalisten asiakkaiden käytöstä sekä voimme optimoida saatuja tuloksia.
    Google Ads -mainonta: mainostamme Googlessa niillä asiakkaiden tekemillä hakutermeillä, joilla on suurin vaikutus yhteydenottojen määrään ja laatuun.
    Meta-mainonta: mainostamme Metan kanavissa, koska Metalla on todella hyvä konversiokohdennus potentiaalisiin asiakkaisiin myös B2B-myynnissä.
    LinkedIn-mainonta: B2B-myynnin ja -markkinoinnin tehokkain kanava kannattaa ehdottomasti ottaa käyttöön kohdentamalla mainontaa. Siten saamme päättäjät kiinni todella tehokkaasti.
    Suorat yhteydenotot potentiaalisiin asiakkaisiin sähköpostitse: käännämme jokaisen kiven, jotta asiakas saa meistä parhaimman arvon - sen takia emme siis unohda suoriakaan yhteydenottoja.
    Mahdolliset muut kampanjat ja tapahtumat: jos olet menossa syksyllä erilaisiin yritystapahtumiin, otamme nekin ehdottomasti huomioon koko markkinointipaletissamme.

    Yhteistyömme aikana yritykselläsi on käytössä koko tiimimme osaaminen alkaen verkkosivuston koodaamisesta graafiseen suunnitteluun, sisällöntuotantoon, somemarkkinointiin, maksettuun mainontaan, sähköpostimarkkinointiin ja muuhun markkinoinnin suunnitteluun asti.

    Kenelle palvelumme sopii?
    Palvelumme sopii sinulle erityisen hyvin,
    jos yrityksesi tekee B2B-myyntiä (pakollinen)
    jos yrityksesi hakee kasvua
    jos yrityksellesi otollisin myyntisesonki ajoittuu syyskaudelle
    jos tuntuu, että tämänhetkinen myyntisuppilosi ei ole tarpeeksi suuri
    jos asiakkaidesi päätöksenteko on hidasta ja ostoprosessit pitkittyvät.

    Tämä on tehty sinulle helpoksi. Projekti rajataan koskemaan vain loppuvuotta 2023, jonka aikana ehdit nähdä, mistä Innovators' Club on tehty jos etsit pitkäaikaista kumppania, jatkamme yhteistyötä totta kai mielellämme. 

    Saat tiimimme käyttöösi tyytyväisyystakuulla. Tämä tarkoittaa, että jos et ole tyytyväinen ensimmäiseen kuukauteen, voit perua yhteistyömme kertalaakista.

    Haluatko kuulla, miten projektii toimii yrityksesi kanssa?

    Miksi juuri nyt?

    Monien B2B-yritysten vilkkain myyntisesonki on syksy. Sesonkia ei siis kannata missään nimessä pilata sillä, että verkot jätetään laittamatta vesille jo alkusyksystä. Marraskuussa syksyn myyntisesonkia ei enää vaikuta haikailla.

    Muista, että emme sido sinua mihinkään – jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun ensimmäisen kuukauden aikana, sinulla on täysi oikeus peruuttaa projekti.
    "Jätä minulle soittopyyntö tai soita vaikka heti! Pidetään lyhyt 5 minuutin puhelu, jossa saat tietää kaiken olennaisen projektista tiiviissä paketissa."




      PINJA IKONEN
      Account manager
      etunimi@innoclub.fi
      +358 50 4328175

      YHTEYSTIEDOT

      +358 45 137 3886
      contact@innoclub.fi

      All rights reserved 2022