TARINAMME

Matka kohti maailman tehokkainta toimistoa.
Innovators' Clubin ydinajatus on jo perustamisesta lähtien ollut, että markkinoinnin ydintehtävä on tuottaa yritykselle myyntiä tavoitteiden mukaisesti. Kyse ei ole siitä, pitääkö yrityksen tehdä Facebookia, lehtimainontaa, näkyä televisiossa sunnuntai-iltana Tanssii tähtien kanssa -ohjelman mainoskatkolla, käyttää ulkopuolista buukkauspalvelua tai tanssia sadetansseja. Yrityksen näkökulmasta riittää, että markkinointiin löydetään tehokkaimmat tavat tehdä myyntiä.

Aikanaan vanhempi insinöörisherra antoi minulle palautetta siitä, että markkinointi vie itsessään maailman tuhoon, ja me sekä muut alamme toimijat voidaan painua suoraan alimpaan helvettiin ilman sen suurempia välipysähdyksiä. Kyseisen herran näkemys oli, että markkinointi pyrkii saamaan ihmiset kuluttamaan yli tarpeidensa ja tämä johtaa lopulta maapallon tuhoon. Tämä sai tuoreen, varsin herkkänahkaisen yrittäjän miettimään illan pimeinä tunteina, että mikä on meidän olemassaolomme syvempi tarkoitus. Tulin siihen lopputulokseen, että Innovators' Clubin missio on tuottaa Suomeen enemmän hyvinvointia. Jos asiakkaamme kasvavat ja palkkaavat lisää ihmisiä töihin, tämä luo lisää hyvinvointia sekä yksilöiden että yhteiskunnan näkökulmasta. Mielestäni tämä on hieno missio.

Yksi tärkeä arvo meille on rehellisyys. Tämä tarkoittaa sitä, että otamme vastuun työstämme ja nostamme tarvittaessa ensimmäisenä kätemme ylös virheen merkiksi. Rehellisyys näyttäytyy vahvasti myös siinä, ettemme myy palveluitamme ellei asiakkaalla ole realistinen näkemys niiden vaikutuksista. Emme myöskään tyrkytä, vaan asiakas saa ostaa meiltä, jos niin haluaa. Mikään pakko ei ole meiltä ostaa. Haluamme, että jokaisessa kohtaamisessa asiakkaamme saavat meiltä arvoa, josta on heille oikeasti hyötyä. Tähän näemme valtavasti aikaa ja vaivaa, jotta voimme luoda sen lisäarvon, joka erottaa meidät muista.

Me emme myöskään tarjoile asiakkaillemme määräaikaisia sopimuksia - ellei asiakas niin erikseen halua - koska koemme, että määräaikaisissa sopimuksissa vain asiakas ottaa riskit kannettavakseen. Emme usko, että kukaan täysjärkinen yritys haluaa vaihtaa kumppaniaan huvin vuoksi ja tästä syystä lähtökohtaisesti kaikki kumppanuutemme asiakkaidemme kanssa ovat toistaiseksi voimassa olevia. Mielestämme määräaikainen sopimus on kuin pyytäisi ystävän kylään eikä päästäisi tätä enää pois, kun ystävä haluaisi lähteä - panttivankitilanne.

Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että Innovators' Club on lähtenyt aikanaan täysin nollasta liikkeelle. Silloin takataskussa oli vain näkemyksiä ja ideoita mutta asiakkaita pyöreät nolla kappaletta. Lähdin liikkeelle yksin mutta nyt Innovators' Club on vakaasti kasvava, useamman hengen ammattilaistiimi. Pystymme tarjoamaan asiaansa erikostuneiden ammattilaisten tuottamaa apua asiakkaillemme niin digimarkkinoinnin, markkinoinnin suunnittelun ja johtamisen, sisällöntuotannon kuin myös verkkosivustojen suunnittelun ja toteuttamisen kanssa. Meiltä asiakas ei saa vain yhtä osaajaa avukseen, meiltä asiakas saa koko ammattilaistiimin.

Meidän visiomme on olla maailman paras yrityksiä kasvattava markkinointiin erikoistunut toimisto. Visio on pähkähullu, mutta niin sen pitääkin olla. 

"The people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do" - Steve Jobs

Innovators Club ei ole valmis, ei lähellekään. Me olemme vasta lämmittelykierroksella ja toivon, että voimme auttaa sinua, hyvä lukija, matkallamme pääsemään niihin tuloksiin, joihin haluat lopulta itsesi ja yrityksesi viedä. Se vaatii paljon ideointia, optimointia, analysointia ja ennen kaikkea kovaa työtä. Uskomme siihen, että menestys tulee vain, kun työ on ammattimaisesti johdettua, systemaattista testaamista, joka peilaa yrityksen strategiaan ja arvolupaukseen.

Kaikkea hyvää sinulle toivottaen,

Eemil Mikkola
Yrittäjä
Eemilin lausahdus
EEMIL MIKKOLA
Marketing expert
Sakun lausahdus
SAKU KAUPPINEN
Website development
Santerin lausahdus
PYRY RONKAINEN
Account Manager
Sinin lausahdus
SINI TAKKULA 
Graphic designer
Santerin lausahdus
SANTERI RAHKAMAA 
Digital Marketing
Samin lausahdus
MIKKO SAAJORANTA
Content Creator
Samin lausahdus
SAMI MÖMMÖ
Website development
Digitoimisto Innovators’ Club 

Y-tunnus: 2808050-8
Tietosuojaseloste 

© Digitoimisto Innovators’ Club 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram