Tehokas mainostaminen

Facebook-, Instagram- ja Google-markkinointi sekä hakukoneoptimointi

Tehokas mainostaminen

Facebook-, Instagram- ja Google-markkinointi sekä hakukoneoptimointi

Missä asiakkaasi ovat – missä sinun kannattaisi näkyä?

Missä asiakkaasi ovat – missä sinun kannattaisi näkyä?

Facebook ja Instagram

Facebookia ja Instagramia käyttävät suurin osa maksukykyisistä suomalaisista. Olivatpa asiakkaasi yrityksiä tai ihmisiä – ovat he jommassa kummassa kanavassa lähestulkoon varmasti.

Google Ads-mainonta

Googlea käyttävät kaikki – lapsesta vaariin, yrityksistä yhteisöihin. Google-mainonnalla voidaan näkyä niille ihmisille, jotka jo etsivät sinun tuotteitasi ja palveluitasi. Näille ihmisille kannattaa ehdottomasti näkyä!

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan sitä, että kotisivuasi muokataan siten, että Google näyttäisi hakutuloksissaan SINUN kotisivuasi eikä kilpailijan. Hakukoneoptimoinnin merkitys on parhaimmillaan erittäin iso myyntiin.

“Kolmen kuukauden aikana saimme rahamme Facebook- ja Instagram-mainostuksella 17,2-kertaisesti takaisin. Parhaimmillaan olemme saaneet mainosbudjettimme takaisin 32,78-kertaisesti!”

 – Hannu Laukkanen, KureStore

“Kolmen kuukauden aikana saimme rahamme Facebook- ja Instagram-mainostuksella 17,2-kertaisesti takaisin. Parhaimmillaan olemme saaneet mainosbudjettimme takaisin 32,78-kertaisesti!”

 – Hannu Laukkanen, KureStore

Jotta voit myydä enemmän, pitää sinun näkyä potentiaalisesten asiakkaittesi ympärillä.

Suomalaisten yritysten perisynti on aggressiivis-passiivinen odottaminen – odotetaan, että asiakas tulee itse ostamaan ilman, että yrityksen tarvitsisi tehdä asialle mitään. Vaikka yrityksen tuote olisi kuinka hyvä tahansa, ei hyväkään tuote myy itse itseään. Yrityksen on pakko näkyä, jotta tuotetta saadaan myydyksi.

Lopeta odottaminen ja myy enemmän!

Psst. kartoitus ei sido sinua mihinkään, mutta sen avulla saat varmasti arvokasta tietoa siitä, miten voit entisestään kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi.

Kartoitus voidaan tehdä joko perinteisen tapaamisen kautta tai sitten etäpalaverina.

Jotta voit myydä enemmän, pitää sinun näkyä potentiaalisesten asiakkaittesi ympärillä.

Suomalaisten yritysten perisynti on aggressiivis-passiivinen odottaminen – odotetaan, että asiakas tulee itse ostamaan ilman, että yrityksen tarvitsisi tehdä asialle mitään. Vaikka yrityksen tuote olisi kuinka hyvä tahansa, ei hyväkään tuote myy itse itseään. Yrityksen on pakko näkyä, jotta tuotetta saadaan myydyksi.

Lopeta odottaminen ja myy enemmän!

Psst. kartoitus ei sido sinua mihinkään, mutta sen avulla saat varmasti arvokasta tietoa siitä, miten voit entisestään kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi.

Kartoitus voidaan tehdä joko perinteisen tapaamisen kautta tai sitten etäpalaverina.