Google Ads-markkinointia Oulussa

Näy kun sinua jo etsitään!

Google Ads-mainontaa Oulussa

Näy kun sinua jo etsitään!

Google Ads – maksat vain kun tapahtuu

Google Adsin parhaimpia puolia on se, että maksat mainonnasta vasta siinä kohtaa, kun mainoksen kautta tullaan kotisivuillesi. Et maksa siis pelkästä näkyvyydestä – pelkästä näkyvyydestä ei muutenkaan kannata maksaa.

Google Ads-mainonta ja hakukoneoptimointi kulkevat käsikädessä. Jos yritys haluaa näkyä Googlessa, varsinkin yrityksen alkutaipaleella on lähes välttämätöntä käyttää Google Ads-mainontaa, vaikka hakukoneoptimointia tehdäänkin samaan aikaan.

Google Ads on loistava tapa saada kustannustehokkaasti niitä ihmisiä kiinni, jotka jo etsivät sinun palveluitasi.

Google Ads – maksat vain kun tapahtuu

Google Adsin parhaimpia puolia on se, että maksat mainonnasta vasta siinä kohtaa, kun mainoksen kautta tullaan kotisivuillesi. Et maksa siis pelkästä näkyvyydestä – pelkästä näkyvyydestä ei muutenkaan kannata maksaa.

Google Ads-mainonta ja hakukoneoptimointi kulkevat käsikädessä. Jos yritys haluaa näkyä Googlessa, varsinkin yrityksen alkutaipaleella on lähes välttämätöntä käyttää Google Ads-mainontaa, vaikka hakukoneoptimointia tehdäänkin samaan aikaan.

Google Ads on loistava tapa saada kustannustehokkaasti niitä ihmisiä kiinni, jotka jo etsivät sinun palveluitasi.

“Useimmille yrityksille Google on yksittäisistä markkinointikanavista tärkein heti oman kotisivun jälkeen”

“Useimmille yrityksille Google on yksittäisistä markkinointikanavista tärkein heti oman kotisivun jälkeen”

Sopiiko Google Ads-mainonta sinulle?

Sopii. Google Ads-mainonta sopii kaikille yrityksille, koska Suomessa Googlea käyttää lähes koko kansa. Google Ads on myös erittäin monikäyttöinen, koska voit näyttää mainoksiasi esimerkiksi vain tietyillä maantieteellisillä alueilla.

Kuten myös Facebookissa ja Instagramissa, pystymme myös seuraamaan, että mitkä mainokset tuovat sinulle eniten uusia asiakkaita ja sen avulla voimme entistä tehokkaammin tehdä mainontaa. Eikö kuulostakin hyvältä?

Tule käymään toimistollamme osoitteessa Hallituskatu 29 A 2, 90100 Oulu tai pidetään palaveri toimistollasi tai etänä – kaikki käy. Katsotaan yhdessä mikä markkinointikanava olisi sinulle tehokkain!

Sopiiko Google Ads-mainonta sinulle?

Sopii. Google Ads-mainonta sopii kaikille yrityksille, koska Suomessa Googlea käyttää lähes koko kansa. Google Ads on myös erittäin monikäyttöinen, koska voit näyttää mainoksiasi esimerkiksi vain tietyillä maantieteellisillä alueilla.

Kuten myös Facebookissa ja Instagramissa, pystymme myös seuraamaan, että mitkä mainokset tuovat sinulle eniten uusia asiakkaita ja sen avulla voimme entistä tehokkaammin tehdä mainontaa. Eikö kuulostakin hyvältä?

Tule käymään toimistollamme osoitteessa Hallituskatu 29 A 2, 90100 Oulu tai pidetään palaveri toimistollasi tai etänä – kaikki käy. Katsotaan yhdessä mikä markkinointikanava olisi sinulle tehokkain!

Jotta voit myydä enemmän, pitää sinun näkyä potentiaalisesten asiakkaittesi ympärillä.

Suomalaisten yritysten perisynti on aggressiivis-passiivinen odottaminen – odotetaan, että asiakas tulee itse ostamaan ilman, että yrityksen tarvitsisi tehdä asialle mitään. Vaikka yrityksen tuote olisi kuinka hyvä tahansa, ei hyväkään tuote myy itse itseään. Yrityksen on pakko näkyä, jotta tuotetta saadaan myydyksi.

Lopeta odottaminen ja myy enemmän!

Psst. kartoitus ei sido sinua mihinkään, mutta sen avulla saat varmasti arvokasta tietoa siitä, miten voit entisestään kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi.

Kartoitus voidaan tehdä joko perinteisen tapaamisen kautta tai sitten etäpalaverina.

Jotta voit myydä enemmän, pitää sinun näkyä potentiaalisesten asiakkaittesi ympärillä.

Suomalaisten yritysten perisynti on aggressiivis-passiivinen odottaminen – odotetaan, että asiakas tulee itse ostamaan ilman, että yrityksen tarvitsisi tehdä asialle mitään. Vaikka yrityksen tuote olisi kuinka hyvä tahansa, ei hyväkään tuote myy itse itseään. Yrityksen on pakko näkyä, jotta tuotetta saadaan myydyksi.

Lopeta odottaminen ja myy enemmän!

Psst. kartoitus ei sido sinua mihinkään, mutta sen avulla saat varmasti arvokasta tietoa siitä, miten voit entisestään kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi.

Kartoitus voidaan tehdä joko perinteisen tapaamisen kautta tai sitten etäpalaverina.