Facebook on tehokkain digikanava mainontaan

ME TIEDÄMME MITÄ TEEMME
OTA YHTEYTTÄ!
Facebook on äärimmäisen tehokas markkinointikanava, koska se sisältää kaikki ne ominaisuudet, joita yliopistotutkijat pitävät tehokkaan markkinoinnin kulmakivinä. Facebookin käyttäjinä ovat lähes kaikki maksukykyiset suomalaiset, ja markkinointia voidaan kohdistaa sekä suurille että pienemmille kohdeyleisöille. Markkinointia voidaan myös tehdä asiakkaan kannalta mielenkiintoisesti, jolloin asiakas voidaan ohjata tuottavalle myyntipolulle lähes huomaamatta.

Me Innovators’ Clubilla teemme Facebook-markkinointia suurella intohimolla, ja tuloksemme Facebookista puhuvat puolestaan.
TIESITKÖ?
Facebookissa suomalaisia käyttäjiä on 2,5 – 2,8 miljoonaa
Facebookin kautta voidaan tavoittaa yli 60% internetin käyttäjistä
94% ostoprosesseista alkaa digikanavista
96% Facebookin käyttäjistä käyttää Facebookia älypuhelimellaan.
Tyytyväisiä asiakkaitamme somemarkkinoinnissa:
”Saimme kolmen kuukauden Facebook- ja Instagram-markkinoinnilla rahat takaisin 17,2-kertaisesti. Kampanjoiden aikana saimme rahat takaisin parhaimmillaan 32,78-kertaisesti mainosbudjettiimme nähden.”
HANNU LAUKKANEN, MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ, KURESTORE

FACEBOOK-MARKKINOINTI

Somekanavien valtias.
Kaikkien suomalaisten yritysten tulisi olla Facebookissa, sillä sen kautta tavoitetaan maksukykyiset suomalaiset todella kustannustehokkaasti. Facebook on myyntiä varten äärimmäisen hyvä kanava, ja sen avulla pystymme tuottamaan mainoseuroille loistavasti vastinetta.
Kerro meille nykyisestä tilanteestasi, jonka perusteella pystymme arvioimaan, minkälaisia tuloksia voisit Facebookista saada.
KYSY LISÄÄ!

MILLOIN FACEA 

Mahdollisuudet onnistumiselle.
Jos kohderyhmäsi koostuu yli 30-vuotiaista ihmisistä ja haluat kasvattaa tuotteesi tai palvelusi kysyntää, on Facebook ylivoimainen digimarkkinointikanava. Yrityksen toimialalla ei ole tulosten saannin kannalta merkitystä, koska ihminen reagoi häntä kiinnostavaan asiaan riippumatta siitä, onko myytävä asia työhön vai vapaa-aikaan liittyvä.
Tärkein asia Facebook-mainonnan kannalta on, että kohderyhmäsi koostuu jo aiemmin mainituista yli 30-vuotiaista henkilöistä.

TULOKSET FACESTA

Myynti on se mikä kannattaa.
Facebookin kautta olemme saaneet parhaat tuloksemme kaikista digimarkkinointikanavista sekä itsellemme että asiakkaillemme.

Verkkokauppa-asiakkaillemme saamme pääsääntöisesti myyntiä aikaan kuukausittain yli 9-kertaisesti mainosbudjettiin nähden. B2B- ja palvelumyynnissä kerroin vaihtelee 4–10 välillä riippuen siitä, haetaanko asiakkaalle myyntiä aggressiivisesti vai katekeskeisesti.
Jos Facebook-markkinointi kiinnostaa vähääkään, ota meihin yhteyttä ja katsotaan, sopiiko Facebook-markkinointi sinun yrityksellesi.
PYYDÄ TARJOUS
Kerro millainen projekti sinulla on suunnitteilla
Lupaamme vastata viestiisi 24 tunnin kuluessa. Akuuteissa kysymyksissä saat meidät nopeiten kiinni soittamalla.




    Digitoimisto Innovators’ Club 

    Y-tunnus: 2808050-8
    Tietosuojaseloste 

    © Digitoimisto Innovators’ Club 2021
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram