Facebook- ja Instagram-mainonta

Saa kauppaa ja uusia asiakkaita ilman älytöntä budjettia!

Facebook- ja Instagram-mainonta

Saa kauppaa ja uusia asiakkaita ilman älytöntä budjettia!

Facebook ja Instagram ovat mainostajan paratiiseja.

Facebook ja Instagram ovat osaavan mainostajan paratiiseja. Facebookin mainostyökalun avulla mainokset näkyvät niille ihmisille, jotka ovat sinulle sopivia asiakkaita. Enää sinun ei tarvitse mainostaa niille ihmisille, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita. Nyt mainostat vain niille, jotka ovat jo kertoneet, että he ovat kiinnostuneita sinusta.

Mahtavaa!

 

Facebook ja Instagram ovat mainostajan paratiiseja.

Facebook ja Instagram ovat osaavan mainostajan paratiiseja. Facebookin mainostyökalun avulla mainokset näkyvät niille ihmisille, jotka ovat sinulle sopivia asiakkaita. Enää sinun ei tarvitse mainostaa niille ihmisille, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita. Nyt mainostat vain niille, jotka ovat jo kertoneet, että he ovat kiinnostuneita sinusta.

Mahtavaa!

 

Facebook- ja Instagram-mainostaminen

“Kolmen kuukauden aikana saimme rahamme Facebook- ja Instagram-mainostuksella 17,2-kertaisesti takaisin. Parhaimmillaan tulokset ovat olleet viikkotasolla 32,78-kertaisia!”

 – Hannu Laukkanen, KureStore

“Kolmen kuukauden aikana saimme rahamme Facebook- ja Instagram-mainostuksella 17,2-kertaisesti takaisin. Parhaimmillaan tulokset ovat olleet viikkotasolla 32,78-kertaisia!”

 – Hannu Laukkanen, KureStore

Sopiiko Facebook- tai Instagram-mainonta sinulle?

Jos haluat tavoitella ihmisiä, jotka ovat iältään 15-55-vuotiaita, sopivat nämä markkinointikanavat sinulle erittäin todennäköisesti. Kohderyhmän sukupuolella ei myöskään ole väliä – ei myöskään sillä, ovatko asiakkaasi yrityksiä tai yksityisiä henkilöitä.

Meiltä löytyy kokemusta niin verkkokauppojen markkinoinnista kuin myös perinteisteisten kivijalkaliikkeiden ja palveluiden markkinoinnista. Facebookin työkalujen avulla pystymme saavuttamaan juuri ne ihmiset, joille sinun kannattaa mainostaa.

Sopiiko Facebook- tai Instagram-mainonta sinulle?

Jos haluat tavoitella ihmisiä, jotka ovat iältään 15-55-vuotiaita, sopivat nämä markkinointikanavat sinulle erittäin todennäköisesti. Kohderyhmän sukupuolella ei myöskään ole väliä – ei myöskään sillä, ovatko asiakkaasi yrityksiä tai yksityisiä henkilöitä.

Meiltä löytyy kokemusta niin verkkokauppojen markkinoinnista kuin myös perinteisteisten kivijalkaliikkeiden ja palveluiden markkinoinnista. Facebookin työkalujen avulla pystymme saavuttamaan juuri ne ihmiset, joille sinun kannattaa mainostaa.

Jotta voit myydä enemmän, pitää sinun näkyä potentiaalisesten asiakkaittesi ympärillä.

Suomalaisten yritysten perisynti on aggressiivis-passiivinen odottaminen – odotetaan, että asiakas tulee itse ostamaan ilman, että yrityksen tarvitsisi tehdä asialle mitään. Vaikka yrityksen tuote olisi kuinka hyvä tahansa, ei hyväkään tuote myy itse itseään.

Lopeta odottaminen ja myy enemmän!

 

Psst. kartoitus ei sido sinua mihinkään, mutta sen avulla saat varmasti arvokasta tietoa siitä, miten voit entisestään kehittää markkinointi ja myyntiäsi.

Kartoitus voidaan tehdä joko perinteisen tapaamisen kautta tai sitten etäpalaverina.