DIGIMARKKINOINNIN AVULLA MYYT ENEMMÄN

Avullamme saat kaiken irti digimarkkinoinnista  

Kysy lisää – me emme tyrkytä!
”Suoraan sanottuna olin skeptinen Innovators’ Clubin myyntipuheisiin, mutta yhteistyö on sujunut paremmin kuin mitä luvattiin ensimmäisestä päivästä lähtien. Heti ensimmäisenä kuukautena, joka ei ole siis meille sesonkikuukausi, saimme rahamme 24,60-kertaisesti takaisin – olen todella tyytyväinen!” – Väinö, Vp-Lux

TIESITKÖ?

94% ostoprosesseista alkaa internetistä
Facebookissa on 2,5 - 2,8 miljoonaa suomalaista
yli 80% internetin selailusta tapahtuu puhelimitse 
Myyjien työajasta yli 60% menee muuhun kuin myyntityöhön
Tyytyväisiä asiakkaitamme:
  • ”Saimme kolmen kuukauden Facebook- ja Instagram-markkinoinnilla rahat takaisin 17,2-kertaisesti. Kampanjoiden aikana saimme rahat takaisin parhaimmillaan 32,78-kertaisesti mainosbudjettiimme nähden.”
    HANNU LAUKKANEN, MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ, KURESTORE

LOISTAVIA TULOKSIA

Numeroita, joita näet pankkitililläsi.
Digimarkkinointia tehdään ja mitataan 24/7 sekä näet koko ajan, että miten tuloksia tulee. Ei sitovia vuosisopimuksia vaan helppoa, joustavaa ja tuloksekasta yhteistyötä.
Esimerkiksi verkkokauppa-asiakkaillamme saamme 10-kertaisesti tuotettua myyntiä mainosbudjettiin nähden kuukausitasolla. Parhaimmat kuukaudet ovat olleet 36,36-kertaisia ja alennusmyynnit jopa yli 200-kertaisia.
Kysy lisää - ei paineita

MITEN EDETÄÄN?

Tehdään hommia fiksusti ja tehokkaasti.
Jokainen yritys on yksilönsä, jonka takia ihan ensimmäiseksi pidetään suunnittelupalaveri, jossa katsotaan tavoitteet ja askelmerkit kuntoon. 


Esimerkiksi verkkokauppa-asiakkaillamme saamme 10-kertaisesti tuotettua myyntiä mainosbudjettiin nähden kuukausitasolla. Parhaimmat kuukaudet ovat olleet 36,36-kertaisia ja alennusmyynnit jopa yli 200-kertaisia.
Kysy lisää - ei paineita

MIETITYTTÄÄKÖ?

Yleisimmät kysymykset.
Mitä digimarkkinoinnin yhteistyö sisältää?

Yhteistyötä voidaan tehdä monella tavalla ja yhteistyön raamit määritetään aina yhdessä tarpeiden mukaan. Yleisin asiakkaiden kanssa tehty paketti on sellainen, jossa me vastaamme maksetun markkinoinnin ja mainonnan tekemisestä. Tällöin me hoidamme kaiken siten, ettei asiakkaan tarvitse millään muotoa tehdä asian eteen mitään. 

Paljonko digimarkkinointi maksaa?

Digimarkkinoinnissa on kuluja kaksi: mediabudjetti ja työn tekemisestä tuleva kulu. Mediabudjetin asiakas saa päättää itse (annamme mielellämme asiaan liittyen vinkkejä sopivan budjetin löytämiseks) ja työstä koituva kulu riippuu meillä mediabudjetin koosta. Mitä isompi mediabudjetti, sitä enemmän töitä on tehtävänä, jottei rahat mene hukkaan.

Mistä tulokset näkee?

Tulokset näkee 24/7 mm. yrityksenne Google Analyticsistä ja/tai Facebookin mainostililtä.

Sopiiko digimarkkinointi B2B-yrityksille?

Ilman muuta sopii! B2B-yrityksen markkinoinnissa käytetään vain erilaisia strategioita ja työkaluja mutta tuloksia saadaan ihan yhtä lailla kuin B2C-myynnissä. Olemme huomanneet ihan käytännössä ja tulosten valossa, että potentiaaliset asiakkaat liikkuvat digikanavissa riippumatta siitä, että mitä tekevät työkseen – tätä tukee myös akateemiset tutkimustulokset.

Mikä digi- tai somekanava on paras?

Kyseinen asia riippuu monesta seikasta, kuten kilpailusta, markkinatilanteesta ja teidän tilanteestanne. Mutta lähtökohtaisesti sekä Facebook että Google toimivat B2B- ja B2C-yrityksille yhtä hyvin.

Pitääkö minun tehdä jotain digimarkkinoinnin eteen?

Kun teet yhteistyötä meidän kanssa, sinun ei tarvitse alkupalaverin jälkeen tehdä välttämättä yhtään mitään. Alkupalaverissa katsomme tiliasiat kuntoon sekä jaat meille mahdollisesti yrityksenne kuvapankin. Muuten sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Heräsikö joku muu kysymys?
Kiitos, että olet jaksanut lukea sivuamme tänne asti. Toivottavasti löysit sen mitä olit etsimässä, ja jos tulee mitään kysyttävää mieleen, laitathan kysymyksen tulemaan.

Yksi asiakas kertoi vastikään, että he ovat kilpailuttamassa digimarkkinoinnin kumppania ja heistä tuntuu, että heille myydään kaikkea vain myymisen ilosta, koska he eivät tiedä, mitä pitäisi tehdä, jotta tuloksia saadaan.

Sanoin heille, että: "lupaan omasta ja firmamme puolesta, että meidän kanssa teille ei edes yritetä myydä mitään sellaista, jolla ei olisi positiivista vaikutusta teidän myyntiin. Jos petän lupauksen, lähetätte heti gorillat oveni taakse." Tätä lupausta en aio pettää heidän enkä myös sinun kanssa.

Yksi tärkeimpiä aatteitani on, että paskaa ei myydä. "Paskalla" tarkoitetaan tässä tapauksessa sitä, että asiakkaalle myydään jotain sellaista, joka on myyjän etujen mukaista, ei asiakkaan.

Meillä asiakkaalle ehdotetaan ostettavaksi vain ja ainoastaan sellaista, joka on heidän etunsa mukaista. Se on lupaus. 

Meidän tehtävä on tuottaa asiakkaalle myyntiä. Siinä me olemme hyviä - siinä haluamme olla parhaita.

Kun haluat kasvattaa yrityksesi myyntiä, tehdä elämästäsi helpompaa, ota meihin yhteyttä. Me emme tyrkytä, me emme jahtaa sinua kissojen ja koirien kanssa.

Me haluamme vain auttaa sinua pääsemään tavoitteeseesi.

Parhain terveisin,

Eemil Mikkola, yrittäjä
Kerro millainen projekti sinulla on suunnitteilla
Lupaamme vastata viestiisi 24 tunnin kuluessa. Akuuteissa kysymyksissä saat meidät nopeiten kiinni soittamalla.




    Mainostoimisto Innovators’ Club 

    Y-tunnus: 2808050-8
    Tietosuojaseloste 

    © Mainostoimisto Innovators’ Club 2020
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram